Macのためのパーティションサイズ変更ソフト
へー、って感じのソフトです。
BootCampで作ったハードディスクサイズを変更するソフト。
BootCampを使っている人の中には必要な人も大勢いるのかもしれませんね。
自分はVMWare Fusion派なのですが、以前はWindows用に80Gのハードディスクを用意していたのですが、Officeを入れたり使っているうちにきつきつになってきて、今は120Gほどを割り当てています。
Fusionの場合は簡単に変更できましたが、BootCampではそうもいかなかったと思いますので、朗報かもしれませんね。
« illsutrator ここまでかけるんだね | トップページ | Audition 音声やりなおし »
「Mac での出来事」カテゴリの記事
- Niftyからメールが届いた。その内容は・・・(2025.06.14)
- 停電でiMacの再起動にてんてこまいした話(2023.11.06)
- OpenLegacy Patcherで、0.6.5にアップデートしたんだけどね(2023.05.18)
- 失敗して気がついた、今更なmacOS「写真」のコピーの話(2023.04.05)


Thank you for sharing your thoughts. I really appreciate your efforts and I am waiting for your further write ups thanks once again.
投稿: Quest Bars | 2014/09/26 05:24
Hey! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My site looks weird when viewing from my iphone4. I'm trying to find a theme or plugin that might be able to correct this problem. If you have any suggestions, please share. Cheers!
投稿: here quest protein bars this | 2014/09/09 11:50
I am extremely impressed with your writing skills and also with the layout on your weblog. Is this a paid theme or did you modify it yourself? Anyway keep up the nice quality writing, it's rare to see a great blog like this one nowadays.
投稿: mujeres calientes | 2014/04/26 23:35
I constantly emailed this weblog post page to all my contacts, as if like to read it next my links will too.
投稿: mujeres solteras | 2014/04/12 06:59